5/19/2016

snow white.



Biała stylizacja w miejskim klimacie i zmiany zmiany zmiany, z których PRZEOKROPNIE się cieszę. Tak samo jak z tworzenia tego wszystkiego i pozytywnego odbioru ku mojemu zdziwieniu, więc mega motywacja. Myślę, że zarówno klimat zdjęć jak i stylizacja jest doskonałym odzwierciedleniem mnie. Taki jest mój zamysł żeby pokazywać się taka jaka jestem, nic na pokaz. 

z  a  p  r  a  s  z  a  m     d  o     o  g  l  ą  d  a  n  i  a  .


fot. czupurunga photography <3

płaszcz mohito / top new yorker / ramiączka promees lingerie / spodnie bershka / buty ?? / septum pierceofcake

2 komentarze:

  1. Świetne miejsce na zdjęcia i dobrze wykorzystane ;) Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne miejsce na zdjęcia i dobrze wykorzystane ;) Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Ms. Flowless , Blogger