5/12/2016

let's start.



MAGDA I PROWADZENIE BLOGA? ALE JAK TO?!

tak, stało się i się nie odstanie. nie zamierzam tego zaczynać żeby zaraz to skończyć, chociaż chyba z wieloma rzeczami tak właśnie bywa.. coś zaczynamy, próbujemy, ale po chwili bądź po dwóch chwilach tracimy "zajawkę" i po prostu rezygnujemy. no, ale do rzeczy!


D  L  A  C  Z  E  G  O  ?

już od dłuższego czasu wahałam się z pomysłem założenia bloga, ale wiecznie COŚ. to brak czasu, to chęci, to pomysłu. wiele osób mnie do tego przekonywało, ale jakoś się w tym wszystkim nie widziałam. głównym powodem dlaczego tutaj jestem jest moja wspaniała Madzieńka, zmotywowała mnie obiecując, że będzie mi pomagać jeżeli chodzi o zdjęcia. No i ostatnia sesja, której to autorką jest i która ukaże się w następnym poście, a w tym jako wstęp jedno ze zdjęć (scroll down).


J  A  K  ?

co do treści bloga to z góry założyłam, że NIE będzie to typowy blog modowy. 


  t  o     w     t  a  k  i  m     r  a  z  i  e     c  o     t  o     b  ę  d  z  i  e  ? 

chcę żeby był różnorodny, a zarazem odzwierciedlający mnie i moje życie. czyli taki jaki
mi się podoba. 



  a     w  i  ę  c     j  a  k     w  y  g  l  ą  d  a     m  o  j  e     ż  y  c  i  e  ? 

dobre pytanie! ostatnio dużo się w nim zmieniło. na pewno więcej się dzieje, a mniej planuję i szczerze polecam to każdemu. kiedyś wszystko musiałam mieć ułożone, zaplanowane, dopięte na ostatni guzik, ale wcale to takie dobre nie było. więcej zmartwień, problemów, rozczarowań, niepotrzebnego myślenia. zmieniając pewne nawyki i siebie zauważyłam, że potrafię bardziej koncentrować się na tym co jest TERAZ i cieszyć się z drobnych, nic nie znaczących rzeczy i o to chyba chodzi. nie potrafię w tej chwili stwierdzić, w którym kierunku się to blogowanie rozwinie. na pewno nie będzie to pisanie wierszy, poematów czy długich tekstów (tak jak teraz), bo w tym dobra nie jestem. ale jedno jest pewne! każdy znajdzie tu coś dla siebie (no może prawie).


P  O     C  O  ? 

ostatnio podejmuję różne wyzwania i dążę do stawianych sobie celów. wytrwale i pomału. blog jest kolejnym z nich, a co z tego wyjdzie? zobaczymy, ale jak zawsze jestem dobrej myśli i nie zamierzam tego zmieniać.


H  E  J  T  ?

norma, był i chyba zawsze będzie nieunikniony, cokolwiek byśmy robili. ale nie zamierzam się nim przejmować jak to zwykłam robić, bo nie warto. gdybyśmy mieli zważać na każdą opinie i to "co inni powiedzą" nic byśmy nie zrobili, a chyba nie o to chodzi. wiadomo,że nikt nie jest idealny i wszyscy popełniamy błędy. zarówno konstruktywną krytykę, jak i tą mniej konstruktywną przyjmę i nie, nie zniechęci mnie to. pozytywne opinie również z chęcią przyjmę i na pewno zmotywują! ważne żeby były szczere.


J  A  ?

a o sobie na razie nie chcę się więcej rozpisywać i tak poleciałam z długością tekstu
(jak na moje możliwości).



fot / hair / make up - czupurunga photography


S  T  A  Y    T  U  N  E  D  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ms. Flowless , Blogger