9/08/2016

sierpniowy fitlovebox - recenzja





dzisiaj mam dla was kolejną recenzję boxa ze zdrową żywnością od Fitlovebox z edycji sierpniowej - jest to już moje 6 pudełeczko i jak najbardziej jestem zadowolona z dotychczasowej zawartości. w skrócie: dużo ciekawych produktów, o niektórych nawet wcześniej nie miałam pojęcia (np. krem z kasztanów lub batonik liofilizowany), można poznać nowe firmy i z pomocą zawartych w książeczce dołączanej do boxa przepisów odkryć ciekawe połączenia i smaki. Także dla fanów zdrowego odżywiania, bądź lubiących eksperymentować w kuchni z nowymi produktami - jak najbardziej POLECAM ;)

a więc przejdźmy do zawartości..

orzechy pekan - BIO Planet
cena: ok. 13 zł/ 100g


wykorzystanie: świetnie sprawdzi się jako dodatek do owsianki, omletu, ale także jako baza do wypieków lub po prostu do pochrupania, fajna alternatywa na wyjazd czy podróż


kawa żołędziówka - Dary natury
cena: ok. 6 zł/100g


wykorzystanie: fajna alternatywa jako zamiennik dla osób przesadzających z piciem kawy ;) 

Byłam najbardziej ciekawa tego produktu jeżeli chodzi o tę edycję boxa.. wcześniej słyszałam niezbyt dobre opinie od innych, ale jak dla mnie zapach cudowny (korzenny) i smak też (ku mojemu zdziwieniu) na plus - polecam spróbować, zwłaszcza, że daje uczucie sytości, wzmacnia żołądek, wątrobę i śledzionę.


eko orkisz ekspandowany - Soligrano
cena: 5 zł / 80 g 


wykorzystanie: poniżej załączam przepis na szyszki! 


ogólnie produkt według mnie średni z racji tego, że jest pochodzenia pszenicznego, z czego moje jelita mogą być średnio zadowolone ;)


baton warszawski (o smaku truskawki i wanilii)
cena: 5 zł/szt (przy zakupie 7 szt)


wykorzystanie: super na podróż, posiłek przedtreningowy czy słodka przekąska

co tu dużo pisać.. jestem ogromną fanką tego typu batoników. sami zobaczcie na skład:
bezglutenowe płatki owsiane, bezglutenowa mąka owsiana, BIO olej kokosowy, daktyle, truskawka, ksylitol, BIO siemię lniane, naturalny ekstrakt z wanilii bourbon, sól himalajska, woda źródlana.


Suszone Mango - Puffins
cena: 10 zł / 40 g


wykorzystanie: gdy najdzie nas ochota na coś słodkiego bądź gdy zbraknie nam świeżych owoców a zechcemy zrobić shake'a! 

Mango jest jednym z moich ulubionych owoców - a w wersji suszonej wcześniej nie próbowałam, dla mnie na +

Subskrypcja zrobiona na kolejne 6 miesięcy - więc z niecierpliwością czekam na kuriera z wrześniowym boxem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ms. Flowless , Blogger